Chili corn carne i snöyran =)

Nä, vi åt faktiskt maten inne.. =) Men guu va det snöade i morse! Ewelyn har varit på dagis och sen slängde jag ihop lite mat, snabbt som attan för vi va hungriga båda två. Hade tänkt förbereda när hon var på dagis, men min vän Tessan ringde och vi pratade över en timme ;-) Så blir det ibland!

Nu är vi mätta iallafall och Ewelyn vilar. Jag borde passa på också, men har ingen ro i kroppen för det. Ska köra igång en maskin tvätt och vid 16 ska jag jobba..

Skönt att det rullar på med timmar och imorgon kväll kör jag ett pass igen fast på demensen. Ikväll ska jag sitta vak, gjorde det lite i Lördags också då vi turades om så inget roligt pass..


Ha en fortsatt trevlig dag..

Idag får jag se Joel knappt fem minuter då vi möts i dörren.. När han kommer hem så går jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0