Dior <3

Oj, oj! Hela helgen har bara satt "POFF"! Likaså dagen idag.. Gick till jobbet vid kvart över 6 i morse då jag hade morgonrapporten och jag vill vara i tid. Hatar att stressa även att det blir så för det mesta ändå.

Det första jag fick se när jag kom till jobbet var att det varit inbrott. Polisen hade skrivit någon lapp och dörren var förseglad. Så jag kollade lite extra bakom skåpen i omklädningrummet när jag gick in :-)

Sedan blev det brandlarm på jobbet,  händer inte så ofta när jag är där. Men det blev full fart ner och kolla vart det var någonstans. En tant hade stekt på för hög värme så det osade hej vilt inne i bostaden.


Ja dessa nästan 9 timmar har gått snabbt. Jag trivs med att jobba, men jag har den där ångesten i mig ändå. Det kan inte hjälpas. Önskar så väl att man kunde få en bättre anställning med mer förmåner och en bra lön. Men verkar mörkt då dom fått nytt schema som ska tillträda i Februari, så jag får tacksamt ta emot mina timmar. Dom som inte är i detta ekorrhjul kan nog inte förstå hur kämpigt det där, att gå år efter år och det aldrig händer någonting.

Man ska vara flexibel, helst hela tiden som om man inte har nåt liv på sidan om.

Hämtade Ewelyn som blev jätteglad när hon såg mig. Hade lekt med lera och busat runt och käkat bra. Skönt det. Men hon hade blivit lite ledsen när Joel lämnade henne sa dom, men att det gick över så fort han gick därifrån. Lilla tösen <3

Igår tog jag mig råd och beställde min älsklings foundation ifrån Dior. Den jag helst vill ha hela tiden, men vissa perioder så får man nöja sig med något billigare. Känner attt min hud inte riktigt mår väl av den jag har nu, så hoppas den andra kommer snabbt på Posten ;-)

Har jag en bra foundation så lägger jag inte ner så mycket krut på lyx mascaror, eller ögonskuggor. Tycker foundationen är viktigast.


Ska strax hoppa in i en dusch. Känns välbehövligt!




Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0