Gosunge



Självklart fick Ewelyn tag i kamerafodralet :-) Och givetvis måste man ju smaka på det!

Idag ringde jag till dagis och sa att vi tog en hemma-dag. Dels så var vi väldigt trötta här i huset, till och med Ewelyn och att det går maginfluensa också så känns det ju inte så lockande att åka dit.

Men jag tänkte mest på att hon ska ta sin spruta imorgon eftermiddag. Vi har ju fått skjuta fram det på grund av sjukdomar här hemma och även dom som jobbar på bvc har varit sjuka också. Men imorgon ska den tas, inget man vill utsätta henne för, men den måste ju tas.

Vi har inte gjort så mycket. Joel åkte ut till sin mamma på förmiddagen och sen köpte han hem mat. Ja, ibland är det rätt skönt att kunna lyxa till det. Slippa stå vid spisen :-)

Ewelyn och Joel smaskade i sig pannkakor med grädde, äpplemos och sylt och jag åt en nachotallrik ;-)

Vi har busat här hemma, lyssnat på barnsånger och myst. En bra Torsdag.

Jag ska ta en varm skön dusch snart och sen bädda ner mig i soffan!

Imorgon är det en fullspäckad dag/kväll. Möte på Af, sen bvc och jobb på kvällen... Jobbat tre fredagar på raken nu..  Känns väl sådär, men glad att jag får jobba så vi kan köpa oss en garderob :) Så trött på alla kläd-handduks-lakan högar att jag blir tokig!!

Ha en trevlig kväll och va rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0