LÖRDAG

Jag är ledig och det har jag själv bestämt mig för att vara idag.. Dessutom så är Joel i Stockholm på fotomässa. Han kommer nog inte hem förrän ikväll. Så hade inte kunnat jobba ändå.

Mamma och Conny kommer sen nån gång och fikar lite. Tycker egentligen inte att det känns så kul att folk kommer nu när man inte har fått iordning på det. Men det är ju mamma och hon bryr sig inte :-)

I natt sov hon bra. Fick välling vid 22.45 och sov till 7. Det är mycket bra för att vara henne =). Jag hade gärna sovit ett tag till, känns som jag har drösvis med sömn att ta igen.

Jag har plockat fram lite julsaker. Ja vilka julsaker, typ några tomtar, en ljusstake.. och lite annat smått. Det lilla vi har. Har julgardiner också, men tror vi struntar i det i år. Dels har vi inte fått upp gardinstänger till vanliga gardiner så det får nog bli lite jultomt i denna lya..

Skulle behöva uppdatera med fler ljusstakar och stjärnor, det är fler fönster som måste smyckas.. Aja, det blir vad det blir. Vi kommer ju inte vara hemma ändå så =)


Hoppas ni får en bra dag så hörs vi kanske senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0