Massa snö!!

Sitter och kollar ut över stationen med jämna mellanrum och det ser inte skönt ut =) Det ser ut som dom flesta faktiskt far illa över snöstormen.. Det är mysigt, bara det inte blåser!

Ewelyn vilar och jag har gjort det också.. sen ringde det på dörren. Hoppade upp ur soffan. Mina byxor har kommit. Skulle nog gått ner en storlek dessa är det 29 ni, har nog aldrig kunnat ha ett par brallor med strl 28 men tror jag skulle komma i dom nu.

Men jag orkar inte skicka tillbaka dom och man kan ju torktumla, då brukar dom bli mindre ;-) Ja snygga är dom iallafall!

Jag hoppas energin kommer till mig tills det är dags att jobba, för jag är helt matt i kroppen. Fryser och känner mig dåsig. Vet att jag brukar ha sådana dagar och att det snabbt går över, får hoppas på det!

Ska fixa till mig ett ansikte så jag inte skrämmer alla pensionärerna sen ikväll ;-) Nästan så jag blir rädd för mig själv nu. Blek, med någon ensaka finne och hemska ögonbryn :-D

Hot mama det =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0