Sällskap

Idag kom Helene vid halv tio och drack kaffe. En trevlig tjejja det dära ;-) Bra vän som jag är rädd om! Blev ju en snabbkaffe kan man säga eftersom Ewelyn skulle hämtas på dagis, men hon sa att jag kunde åka med henne bort, så det var snällt :-) Men jag gick hem så har fått min dagliga motion idag :-)

Har precis ätit lite rester från igår.. Biffar, men kokade makaroner till då Ewelyn fick moset som var kvar.

Jobbet ringde vid 11 också om jag kunde jobba i natt. Fick säga ifrån, det händer väldigt sällan men Joel kommer inte hem förrän vid halv fyra sen åker han till jobbet mellan fem och sex imorgonbitti och dagiset öppnar ju inte förrän sex och jag slutar inte mitt pass förrän vid sju så det sket sig. Hade behövt timmarna, men vad gör man? Hade jag vetat det lite tidigare så hade jag kanske kunnat lösa det. Dessutom kommer jag inte kunna få så mycket sömn heller för den delen..

Ett dilemma det där..

Nä, ska tänka bort dom tankarna nu. För jag mår så dåligt över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0