Stan med Ewelyn

Tog oss ner till stan efter att hon vaknat. Det tog emot lite måste jag säga, men när vi väl kom ut så var det skönt tyckte jag. Gick en annan väg ner mot den vi brukar ta för jag tänkte vara smart ifall det var lättare att gå där. Men icke! Världens snövall, men möttes av en karl som hjälpte mig över med vagnen =)

På vägen hem så ringde Joel och jag bad honom komma ner och hjälpa oss, men då var den nästan borta :-)

Blev lite besviken för jag hade tänkt mig hitta nåt fint till Ewelyn att ha på dagiskorten.. Men sen i efterhand så kan hon ju lika gärna ha en vanlig enkel body. Bara den inte är urtvättad och nopprig.



Blommig pyjamas :)




En till pyjamas :)


Som hon verkligen var i behov av!





En topp till hennes mamma :)




En färgglad body


Sedan blev ett par extra raggsockar. Hon ska ha två par, men den ena paret lyser med sin frånvaro.

Hittade även ett par mjukisbyxor på reastället..


En sväng in på Hemtex blev det också där jag inhandlade en vit tomte, en röd löpare till köksbordet, en diskhandduk och en ljushållare till bordet. ¨


Det är bra med rabattkuponger tycker jag för det gör en hel del.. Känner mig som en pensionär imellanåt, men kan man vara ekonomisk så är ju det bra :-)


Skulle köpt en tomteluva också eller nåt som hon kan ha på luciafirandet. Men får ta ett kik en annan dag!

Nu blir det ingen mer uppdatering idag, jag har bloggat tillräckligt. Och ingen mer shopping förrän räkningarna är betalda. Det ska fixas imorgon. Joels uppgift, varför vet jag inte men alltid han som gör det och inte mig emot =) Jag hade ju Nordea förut och det var smidigare.. Gillar inte riktigt Swedbank menmen..

Jag brukar alltid vänta med att handla något innan allt är betalt, men orkade inte sitta inne idag och skönt att ha lite gjort..

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0