Torsdag

En tröttmössa till Ewelyn vaknade inte förrän tio i åtta i morse ;-) Vi är hemma idag då hon har lite feber, men är ändå på bra humör. Nu vilar hon efter att ha ätit sin mammas köttfärssås och ris =)

Jag känner att jag måste komma ut.. få frisk luft! Det har snöat och blåst som attan hela förmiddagen men nu ser det lite bättre ut. Måste ner till stan. Dagarna går så snabbt och jag blir så stressad över att inte få saker klara.  Vi får se om någon vill göra oss sällskap i detta väder och om jag är stark nog att övertala mig själv att klä på oss och gå ut!

Det pep nyss till i mobilen så JULDAGEN ska det jobbas. En heldag 7-16.30. Jag har ju valt det själv så ska inte klaga. Enda tiden som jag vet i December :-( Hoppas på fler timmar. Helst lika många som denna månad... Eller mer =)

Vi har massor som måste köpas och denna månad har vi en massa utgifter. Sådant som tillkommer nu när vi flyttat etc.

Ska fixa lite till.. Vill åka till ikea också men ingen lust att köra i detta väglag. Iallafal inte på motorvägen och jag tycker det är lite obehagligt med alla trafikolyckor som varit och kommer vara.. Så om någon ska dit så hojta till =) Tror inte min sambo är så sugen på att gå där när han har jobbat hela dan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0