Dagis-Jobbcoach-riva tapeter



Nybliven 1-åring :-)

Idag har vi varit på Kungshöga dagiset. Ewelyn ska vara på avdelning - Skölden.
Det var mysigt, tyckte vi båda två och Ewelyn var på bra humör och lekte med klossar och annat kul medan dagispersonalen gick igenom några grejer inför kommande vecka.

Hon var inte ett dugg rädd när några större barn kom fram till henne och kröp omkring som aldrig förr (det jag fruktade mest) Men nu var ju hennes föräldrar med!

Vi har sagt till dom att hon är lättskrämd för höga ljud och så och att hon får krokodiltårar om hon blir rädd, men att det går över snabbt och dom tyckte det var bra att vi sa det så dom vet det.

Det var mycket information och än så länge har jag inga frågor, men dom dyker väl så småningom. Vi ska framkalla lite bilder snart och göra ett litet trygghetskollage åt henne.

Ja, det kändes bra men det kommer nog kännas lustigt att gå ifrån henne sen...

Direkt efter släppte Joel av mig på Af. Möte med jobbcoachen och det kändes bra. Har ännu inte fått något jobb hehe.. Men har kommit fram till lite mer nu, så det lättar lite på min kassa självkänsla vad gäller den biten.

Joel är i lägenheten och hjälper till att riva tapeter så på Måndag ska vi välja nya :-)

Den här dagen kommer nog gå den också, känns som vi gjort massor redan och det är mycket kvar av den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0