EWELYN 1 ÅR



Öppnar paket på morgonen med mamma och pappa :)



Farmor och Svante kom

Svante

Tårtan



Kan själv



Gott!



Ewelyns mormor



Jag och födelsedagsbarnet :)



Mamma hjälper till...



Bollar är skoj!



Paketöppning



Ewelyns farmor och faster kom med presenter



:-)





Full fart framåt



Min farbror kom och grattade snuttan

Det har varit en bra eftermiddag och Ewelyn har fart omkring från ena famnen till den andra, från ena leksaken till det andra och mumsat hallontårta :-)

Hon har fått så mycket fina leksaker: En hello kitty spis, en hello kitty boll, en annan boll med skallra i, ett prinsesstält, pussel, sköldpadda med klossar, en fin klänning, pengar osv.

Vi föräldrar fick en stor påse med godis ifrån Cloetta ;-)

Ewelyn sover som en gris, sambon jobbar men vi hade lite mys på förmiddagen alla tre.

Jag ska ta en dusch strax sen snabbkolla mitt CV. Imorgon har vi en fullspäckad förmiddag med möte på dagis och jobbcoach träff!

TACK för alla gratulationer och att ni firade våran pärla!

Vi kommer bjuda dom andra på mer kalas sen när vi flyttat, så ingen är glömd!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0