FREDAG!

Varför jag skriver ett inlägg just nu vet jag faktiskt inte. Har inget kul att berätta =) Ewelyn och jag är ensamma hemma, har ätit och grejat lite. Inte hunnit ut ännu, men i eftermmiddag ska vi ju gå ut vare sig vi vill eller inte. Har ju som sagt tid på Synsam.

Har ändrat och skjutit fram min tid hos jobbcoachen också, en halvtimme typ eftersom vi har möte på dagiset då. Men det var inga problem och vi ska gå igenom mitt CV nästa vecka.

Har rensat bland Ewelyns kläder, det som är för smått har åkt ner i kartonger. Fick ju en hel drös fina, fräscha kläder igår av Helene. Tack gumman! Massa fina byxor och tröjor. Plus ett par vinterstövlar Kavat.. som hon kan ha sen när snön kommer. Gulliga vänner jag har.

Har pratat med farmor också som ringde. Pappa och hans sambo kommer hit i helgen, exakt när vet jag inte. Imorgon hade jag tänkt sätta upp mig på jobb, men Joel ska till Tiveden och fota. Hoppas det blir nåt på Söndag :-)

Dåligt med jobb nu har jag hört.. Tråkigt. För jag gillar att komma ut socialt. Måste lämna in min timrapport också.. Ooops! Lätt att glömma när man har den hemma liggandes. Blev inte många timmar i September, väldigt fattigt. Men ett par kronor är ju bättre än inget.

Går dit på Måndag och lämnar den.

När Joel kommer hem så ska vi äta god mat, kött och potatisgratäng. Han skulle fixa det sa han. Kan han gott göra som varit/är borta så mycket sista tiden.

Jag funderar mer och mer på att börja på något, kanske en kurs eller träna. För att få mer egentid. Men nu är det så mycket kommande veckor ändå, så känns bara dumt att påbörja en ny sak.

Har en släng huvudvärk och den bästa medicinen är väl inte att sitta vid datorn och häcka ;-) Så ska röra på fläsket och göra lite nytta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0