Gullunge



Snuttan leker i sitt tält =)

Hon är fortfarande förkyld. Inhandlade lite suppar åt henne och även värktabletter till oss föräldrar här hemma. Bra att ha hemma ifall man åker på det själv. Jag har känt mig lite däven som att jag har något i kroppen.

Idag har vi inte gjort många knop här hemma. Joel har varit och lämnat av lite grejer i lägenheten. Skönt att man har nyckel dit så man kan ta lite smått redan nu.

Har dammsugat och myst resten av dagen. Det är ju Söndag =)

Farmor har erbjudit sig dessutom att betala en flyttstädning åt oss. Hon är för snäll, jag ringde till henne idag och sa att hon inte fick betala, men eftersom hon inte orkar hjälpa till som hon lovat på grund av sina orsaker så ville hon betala en sån för att det ska gå smidigt för oss.. Hon är envis och har hon sagt en sak så är det så :-)

Har världens snällaste farmor, blir nästan tårögd över hur lycklig jag är som har en så underbar människa i mitt liv. Hon betyder så mycket för mig.

Jag hoppas att hon blir bra snart!

Ikväll ska det mysas framför en film vi inte har sett.


Imorgon ska bilen lämnas på Rejmes, tapeter ska väljas och därimellan måste jag namna Ewelyns kläder, så jag dagen den går nog imorgon också!

Måste försöka hitta en åk/sovpåse till Ewelyns vagn också. Har en men den är för liten så kom gärna med tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0