Helg

Sitter och kollar Idol just nu tillsammans med lite gott :-) Tyckte jag kunde öka på fläsket lite eftersom jag rört mig så mycket i veckan *blink blink*

Nä, men man känner att man får motion när man går fram och tillbaka till dagiset, och denna vecka har jag gått frivilligt ;-) Fast det är ju skönt att ta bilen också och man kommer hem fortare...

Hon var ute idag när jag hämtade henne, dom hade varit på Ryttarhagens förskola en svänga. Ätit en hel banan och varit på bra humör. Men dom säger att hon är väldigt sällskapssjuk :-) Ja, det är hon. Mycket social. Nyfiken och utforskar det mesta, lite tillbakadragen ibland och bestämd. Undra vem hon brås på? Tror det är 50/50 där =)

Fick sällskap av Madde också och det är så pass mycket trevligare tycker jag och vägen dit och hem känns inte lika lång :-)

Joel ska samåka när han jobbar dag också, så då har jag bilen hemma. Smidigt om jag ska jobba och börja tidigt. Är jäkligt glad att jag har körkortet nu. Att det underlättar när det ska hämtas och lämnas, speciellt om man ska jobba annars går jag gärna och bränner lite kalorier ;-)

Vi har varit en sväng på Ö&B och inhandlade lite rengöringsmedel o dylikt. Men säger som Madde det blev inte billigt även att vi handlade där, det springer iväg med dessa produkter. Som man tyvärr måste ha.

Efter det så tog vi ett ryck här hemma. Har packat ner alla sprit/whiskey flaskor, nästan allt i datarummet, vi har rensat bland gamla papper, jag har en liten bunt kvar i datarummet. Annars kan man säga att det typ är klart där. Man kan ju inte packa ner precis allt just nu. Inte det man använder.

Joel var och hämtade kartonger på sitt gamla jobb.

Vi har fuskat, jag har fuskat mest. Köpte oss varsin pizza som vi smaskade i oss. Det om nåt ska ju inte jag äta, men jag blev så suuuugen. Fy mig!

Om en vecka är vi typ i nya lyan. Vi har en tuff helg framför oss. Inte denna utan nästa menar jag. Imorgon ska Joel tömma förrådet. Jag ska ta hand om våra gulliga dotter då vi inte skaffat barnvakt. Men det får gå.

Imorgon kväll ska jag sjunga Singstar med goa töserna på mitt jobb! KUL! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0