SÖNDAG

Hade en riktig trevlig kväll igår, men det tog en stund innan jag släppte loss lite :-) Drack både Bacardi Breezer och sen fick jag vin av Emelie. Men jag kände mig mest salongsberusad.. Hmm.. Ja det var en kul kväll med alla sköna töser och jag får så fin respons och puschning att jag ska hålla mig kvar och kämpa på! Men lättare sagt än gjort när man gått som vikarie i ett x antal år. Suck!

Kom hem vid 12 i natt. Lite lagom och jag och en tjej gick hem först. Hade gärna stannat längre, men kände att jag ville ta förnuftet i fånga eftersom vi har massor att göra och Ewelyn är sjuk.

Hon har feber idag också. Somnade åter igen i min famn i soffan sen lade vi oss ner och sov som två grisar =)

Jag har packat ner alla kläder och Joel har tillbringat mycket tid i lägenheten. Den nya. Var uppe där en sväng förut och det blev jättefint med tapeten i sovrummet :-) Dock ångrade vi väl oss lite att vi inte tog en mer vågad i vardagsrummet, det blev sådär. Väldigt ljust. Inget märkvärdigt.

Annars blir det nog bra. Han är där nu min sambo och dammsugar och monterar ihop nya soffan. Vi ska käka lite när han kommer hem.

Ewelyn sover. Hoppas hon mår bättre imorgon. Hur som helst så skippar vi dagiset imorgon. Hon behöver få ta det lite lugnt (bästa stället här hemma i kaoset!) =)

En tvättmaskin har vi beställt också. Det blev en med kombinerad tvätt och torktumlare. Jäkla smidigt egentligen. Men kostar ju inte hallonbåtar precis. Men den tar vi ju med oss om vi flyttar och bra kvalité ska det vara så det får vi hoppas!

Måste till ica och köpa fler soppsäckar imorgon. Man kan ju inte packa för mycket i dom så man orkar bära dom sen ;-)

Hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0