Tankspridd mor

Med den rubriken kan man verkligen beskriva mig nu. Jag har så mycket i skallen nu som surrar och som/ska/måste göras.

Redan nu så vet jag att nästa vecka är fullspäckad. Två möten, ett med Carendo och ett om studier. Då det kommer några ifrån universitetet som ska prata. Det ser jag framemot dock. Ewelyn ska ta sprutor, hon ska till dagis, det ska fortsättas packa och därimellan borde jag jobba lite också. Men känner att jag nog måste erkänna för mig själv att trappa ner lite för alltför många bollar i luften gör mig glömsk :-)

Dessutom ska jag ta kontakt med några företag. Så ni förstår att det är mycket nu här på Lagmansgatan.

Jag tycker såklart om när det händer lite. Det är då jag egentligen mår som bäst. Men nu känner jag att jag inte riktigt haft/har tid med det sociala runtomkring. Ibland blir det så och jag får acceptera det, för det kommer bli lugnare sen när vi gått igenom denna fas med inskolning, flytt osv.

När jag flyttat så ska jag ha lite tjejmiddag hemma hos oss sen. När allt lugnat ner sig lite och vi kommit iordning.

Att jag går med denna inre stress är inte bra för mig. Jag fick sån fruktansvär magvärk förut och jag har svårt att somna på kvällarna. Men imellanvarven så gör jag ett försök att trycka på standby knappen för några minuter för att stressa gör ju inte saken bättre. Lite stress är bra och det gör att man kommer framåt, men det ska inte svämma över.

Förövrigt mår jag toppen och att jag alltid känner mig trött har blivit en vana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0