Tisdag



NU är det kväll!

Har inte så mycket att delge er idag, men det brukar bli några rader ändå!

Tog en långpromenix på förmiddagen som vanligt. Ewelyn somnade i vagnen, men vaknade så fort vi kom in och då tog jag fram delar av min servis (som min gammelmormor har haft). Har packat ner nästan hela den. Men det var inte lätt med en klåfingrig tös som skulle pilla på allt =) Men det måste ju göras och hon sover ju inte så mycket på dagarna längre och jag vill inte hålla på med allt sent inpå kvällen.

Sen har jag ringt och kollat med CSN om min studieskuld sen jag pluggade. Den har blivit betydligt mindre, men har ju en del kvar. Var mest nyfiken på att veta hur mycket det var kvar.

Därefter namnade jag Ewelyns ytterkläder och dylikt. Har lite kvar som ligger i sovrummet, men det får jag ta imorgonbitti annars är det klart!

Pappret som ska med till dagis imorgon är ifyllt.

Så, ja denna dag den gick den också =)

Imorgon ska vi vara med våran tös på dagis. Spännande! Nu är vi ju med henne. Men sen ska hon ju vara själv och då kommer det nog kännas lite konstigt, men så är det.

Väntar på min sambo som varit iväg sen hmm.. 7 imorse. Dörren öppnas nog närsom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0