Usch

Hade ju tänkt gå till dagis idag men Ewelyn har hostat i natt. Ingen feber, så det är ju bra, men har vaknat säkert en/två gånger i timmen för att hon hostat och jag själv känner mig lite sämre. Huvudsaken att hon är bättre, hoppas att hostan lägger sig under dagen. Hon har inte hostat något sen i natt. Konstigt att det bara är på natten!?

Hur som helst så ska jag packa ett par kartonger till idag. Vi har typ hela köket kvar och massa därtill. Nu tänker jag svära, men FAN vad skönt det ska bli när vi är på plats!! Jag vet att tröttheten kommer komma i fatt oss sen efteråt men då har vi iallafall flyttat så vi slipper denna lägenhet.

Flyttstädning är bokat också. På Måndag kl 9 kommer dom. Det bästa av allt att vi slipper det :-) Tacka farmor för det för hade inte hon kommit med erbjudandet att vilja betala den så hade vi nog städat själva, så var tanken från början iallafall. Men väldigt tacksamt. Vi har/haft nog så det räcker ändå med allt.

Ewelyn sover nu. Inte konstigt att hon är trött stumpan. Jag ska kolla färdigt Nyheterna, sen göra lite nytta.

Ett besök på ica ska hinnas med under dagen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0