:-)

FREDAG!

Ok, som vanligt börjar jag med att berätta hur natten varit. Klockan fem vaknade hon, sen somnade hon om till halv sju. Så ska inte klaga. Sova får man göra när man blir gammal som man brukar säga ;-)

Joel har satt på lite kaffe åt mig så ska ta en kopp snart. Morgonkaffet är det bästa!

Idag ska det städas, handlas men såklart försöka hitta på nåt skojigt också. Imorgon åker Joel till Göteborg, bestämt sen innan och jag hade helt glömt bort det så lovade hit farmor och hennes man och min bror och hans tjej på fika imorgon. Så det kan gå när man inte har huvudet på skaft :-)

Som vanligt så har jag inte bjudit till nåt firande för min del, men har man en envis släkt så kommer dom ändå =) Så det blir en fullspäckad helg. Fast iofs så är det bara trevligt, men att bjuda in för att fira mig är inte riktigt min grej...

Nu hörde jag att kaffet är klart så ska hälla upp en köpp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0