Charmtroll

Åh vad jag älskar när hon är sådär busig, glad och sprallig! När jag hade sminkat till mig lite så skulle jag gå in till sovrummet och hämta kläder, då vaknade hon och ställde sig upp och tjuttrade!

När jag stod och diskade förut så stod hon och höll i kistan i hallen. Mammas pluttunge!

Vi gick ner till Ica och köpte lite mat att skicka med till mamma imorgon då hon ska vara där och mysa. Sen lite gott till i helgen. Åter igen så föll min självdisciplin ;-) Men det är ju helg! =)




Gosunge


Idag ska pappa och jag in till Linköping och köpa en present till mig. Jag har bestämt mig för att välja ut en fin klocka. Inget man bara går och köper sådär och kul att ha som minne :-)

Ikväll ska vi fredagsmysa lite är tanken. Eftersom vi knappt kommer ses nåt imorgon :-(. Joel ska iväg och fota när han lämnat av Ewelyn och jag ska jobba imorgon kväll. Ska vara på demensen och det var längesen jag vad där, men personalen är härliga så det kommer gå fin fint!

Vädret är mysigt, solen skiner och man får den där riktiga "höstkänslan" i kroppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0