En heldag i Norrköping

Hemma igen efter att ha tillbringat hela dagen med min vän Tessan i Norrköping. Tänkte hälsa på hos mamma, men tiden sprang iväg som den alltid gör när man skener i affärer :-)

Har haft det jättemysigt. Ätit en god sallad som Tessan bjöd på, mycket kaffe har det blivit och mycket prat.

Träffade en bekant till oss som jobbar som tågvärd på pendeln hem nu så det var trevligt.

Givetvis så blev det lite shopping också.. Bra att fylla år ibland så man kan köpa något till sig själv utan att få dåligt samvete ;-)

Joel fick en present också.. HAHA, en påse "hångel te".. Man gör ju allt för att hålla liv i brasan :-) Nedå, var mest på skoj, eftersom vi drack te tillsammans en kväll för ett tag sen och då sa han att han tycker det är godare med lösviktste så lite därför ;-)

En ny kaffeburk köpte jag också.. en större med tillhörande sked. Hittade massa fint som jag skulle vilja ha till Ewelyns rum, men DYRT! Plus att det känns onödigt att köpa på sig sådant som kanske inte alls blir bra sen. Hon fyller ju år snart också lilla snuttan.. eller stora snuttan passar nog bättre!




Dessa raggsockar blev det till Ewelyn. Har ju sett dom på nätet och letade som en galning i affären, men sen kom en kassörska som sa att dom fick hem dom igår, så hon plockade fram ett par. Fick en rabattcheck på femti spänn också så givetvis fick det bli ett bidrag till koftan jag suktat efter länge..




Jättefin lite kortare modell.. kostade 199, men fick den för 149 med rabatten. Toppen!


Jag gillar Norrköping, tycker det är en trevlig stad att gå runt och strosa i även att jag inte skulle vilja bosätta mig där.


Och åter igen. Vilken god sallad. Tessan gjorde det bra som kom med det förslaget. Man fick alltså sallad, tomat och gurka, sedan välja 5 sorter till och jag tog nudlar, kyckling, ost, oliver och majs. Kaffe ingick!

Tack igen gumman om du läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0