God morgon

05.40 vaknade våran morgonpigga dotter. Jag försökte med mina enka medel som att byta blöja, ge välling, ta upp henne till stora sängen.. Men icke sa nicke. Så till slut satte jag ner henne på golvet och gick upp! Har lekt med henne en stund i köket, efter en stund började hon pippla lite så lade henne i sängen och då somnade hon bums!

Det smartaste vore väl att lägga sig jag med, men nu har jag druckit morgonkaffet och varit uppe tag, så ingen idé :-)

Har plockat lite med grejerna ifrån igår.. och jag tog en bild på skorna jag köpte. Världens skönaste! Föll för dom direkt, men det bästa är att dom inte var så dyra trots att dom är inköpta på SCORETT som tenderar att ha dyra priser på sina skor. Hör ju inte til vardagen att man kommer ut därifrån med några skor ;-)



Dom korta är fodrade, jättesköna och stövlarna både snygga och bekväma. Kommer användas flitigt nu i  höst/vinter!

Vad som händer annars idag vet jag inte. Blir nog lugnt. Borde städa av lite här hemma. Ska se om Tessan har lust och ses nåt, har en jacka som hon ska få av mig som jag fått av en kompis som är alldeles för stor för mig. Lite tidigt att ringa nu så jag får nog vänta lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0