Lördag

Joel är i Göteborg som ni vet. Skickade sms nu och dom var i Jönköping. Han åkte redan vid sju i morse så vi har inte sett mycket av varandra, men kvällen har vi ju tillsammans.

Jag har faktiskt lagt Ewelyn nu. Hon var så trött och gnuggade sig i ögonen hela tiden. Har lite svårt att komma till ro så jag har sprungit in och ut ett par gånger och lagt henne till rätta :-) Så skönt att hon somnar själv, undrar hur det kommer gå sen när hon får eget rum? Hon är ju så sällskapssjuk och det förstår man ju. Men nu tar vi en dag i taget. Blir bäst så!

Satte mig vid Facebook på förmiddagen och chattade med min farbror. Då skrev han att han skulle komma. Det visste jag inte eftersom farmor sa att han skulle spela på travet eller jag som fattade fel. Shit the same.

Jag klädde på Ewelyn och gick ner till ICA och köpte en extra daimtårta. Ja kommer det folk så vill jag att dom INTE ska behöva snåla, så nu har vi fika kvar. Ska Joel få när han kommer hem ;-)

Ewelyn jagade Ollie (hunden) och var på bra humör hela tiden. Det underlättar massor och gör mamma extra glad. Speciellt när man känner sig så trött. Lite bättre är det angående det, men jag önskar att jag någon gång kunde få känna mig pigg bortsett från tröttheten som ligger och gnager bakom.



Fick en fin blomma av farmor och farfar plus en peng :-) Av farbror fick jag också en slant och av min bror och hans tjej fick jag ett presentkort på H&M =)

Ja även om jag inte är mycket för firande för min egen del så är det trevligt när min släkt kommer. Jag har ändå ångest för att det är så skabbigt här inne i lägenheten. Det står sopsäckar med grejer, matsalsbordet är väck och det är allmänt blää!

Ja jag har nog lite städmani och mår dåligt när det inte är rent omkring mig. När jag är hos andra så skiter jag i om det är lite damm i hörnen, eller om det ligger en massa saker framme, men hos mig vill jag ha det trivsamt. Thats it :-)

Två dagar kvar sen är man 25... Inte klokt egentligen!

Om jag ska följa min egen regel som jag och min vän Tessan alltid sagt så ska båda vara gifta innan vi är 30 annars gifter vi oss, haha! Så ja, fem år kvar har han på sig min älskade Joel =)

Hon är dock förlovad så ligger ett steg före hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0