Mamma hälsar på...

Vaknade idag med halsont, hade svårt att somna för att det sved sådant. Var halvt medvetslös i morse. Mamma kom vid elva tiden. Tog en kaffe sen gick vi neråt stan och käkade lunch! Gott!

Satt en bra stund nere på skånska, sen gick vi till lekparken så Ewelyn fick gunga lite. Jag själv satt vid bordet och slappade. Önskade att jag hade den energin mamma har, att hon orkar jag förstår inte.

När vi kom hem fick Ewelyn lite grötpuré sen ville mamma gå ut med henne igen, så lite mer än en timme va dom ute. Kom hem med glass så det smaskade vi oss :-)

Jag passade på att slöa lite. Kunde inte somna, men skönt att bara va. Men det är svårt att slappna av. Det som är det värsta.

Har kollat min lön ifrån jobbet också och som vanligt får jag mer än vad jag hoppats på. Kanon! För dom få timmarna så är det skitbra pengar. Men det finns alltid hål att stoppa i som jag brukar säga :-) Så vi har inte pengar i överflöd precis hehe..

Jaja, jag har tänkt flera gånger att undvika att skriva om pengar, men lätt att det kommer med ändå. Finns ju roligare saker att skriva om sin ekonomi liksom =) Och jag själv är inte så intresserad av vad/hur andra gör med sina.

Jaja, nu tar vi kväll här hemma. Ewelyn ligger i sin säng. Har fått nässpray som jag köpte idag. Badat och inviger sin nya pyjamas som jag tvättat. Sötare än socker är hon vårat hjärtegull!

Tvättmaskinerna har gått i ett idag. Ska bli så skönt med en egen sen. Även att vi nog kommer vi lite ekonomiska att tvätta lakan o sånt i tvättstugan sen också. Tips på bra tvättmaskiner förresten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0