Nokia 6700 Slide



Jag skrev ju för ett tag sen att jag skulle byta abonnemang till 3. Uppsägningen är till slutet av November sen är jag inte Telenor kund längre. Jag har varit en trogen kund, sen jag fick min första mobil då (hmm, tror jag var 13) så har jag haft den operatören. Fast då hette dom ju Europolitan, sen Vodafone och nu Telenor.

Så jag valde en ny telefon. Den andra ska jag ha i reserv. Alltid bra med en extra telefon.

Linda har en sån här fast rosa, fast jag valde en lila :-) Hoppas den kommer snart!


Sen vill jag bara säga GRATTIS till min ÄLSKADE farmor som fyller år idag. 66 närmare bestämt!

Ringde henne förut så ska åka dit någon dag med en blomma tänkte jag. Jag älskar min farmor,  vi har så mycket gemensamt, samma tänk, samma värderingar. Så ja, inte bara att det ligger i generna så står vi varandra nära. Har alltid gjort och kommer alltid göra.

Stor kram till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0