Nya bissingar :-)

Vet inte om jag skrivit det men det har ju spruckit upp två tänder däruppe på Ewelyn, dom syns mer och mer. Så sött!

Jag känner mig långt ifrån i toppskick, näsan rinner, halsen gör fortfarande ont och kroppen är tung och huvudet likaså. Till och med mamma tyckte att jag inte såg bra ut och att jag gått ner mer i vikt. Det har jag gjort ställde mig på vågen igår och då stod den på 56,4 med bara underkläder. Jäkla lustigt tycker jag, för jag bantar absolut inte och tycker väl inte att jag rör på mig så mycket mer än dom vanliga dagsrpromenaderna och för mig känns kroppen densamma ändå.

Tror dels jag tycker så för att mina höfter blivit bredare..

Eller som mamma säger, tänk om det skulle vara en bebis i magen :-) För hon sa att det är vanligt att man går ner i vikt då först och det gjorde jag också. Men NEJ, jag är inte gravid. Jag har min roliga lingonvecka och äter mina piller så skulle bli chockad!

Joel åkte nyss. Ska till Mariestad och fota. Tror det skulle ta hela dagen och hade jag varit smart så hade jag väl kanske skaffat en timme barnvakt då jag har möte på Af nu på förmiddagen. Men känns dumt när det bara är en timme så jag hoppas hon är snäll mot mig :-)

När jag själv inte mår bra så tar det extra på krafterna, det som är smått blir stort, det som brukar ta energi tar extra.


Nu är alla räkningar betalda, skönt det!

Hoppas denna dag går fort så jag kan krypa ner i sängen och SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0