Pajkastning

Idag har jag röstat. Vad jag röstat tycker jag är min ensak. Vill man dela med sig av det, så fine. Men man röstar ju anonymt och jag vill att det ska vara så. Det finns som jag brukar säga både för och nackdelar med alla dessa partier. Jag dömmer ingen. För mig får man rösta på det parti man vill. GÖR SOM DU SJÄLV VILL OCH SKIT I ANDRAS ÅSIKTER!

Nog om det. Ska bli intressant att se vem som tar det. För mig spelar det faktiskt ingen större roll. Jag är så mättad på allt politikersnack nu att jag nästan får huvudvärk :-) Tycker det såklart är intressant, men orkar inte argumentera, eller diskutera mer. Det blir vad det blir och jag surar inte ihop oavsett vilket parti som vinner valet.

Sätter punkt där.



Snart vankas det mat här hemma på Lagmansgatan. Kycklingfilé, pommes och beasås! Åh, vad gott det ska bli! Har levt på knäckemackor, skorpor och glass idag :-D Jepp, så kan det bli ibland.

Mys ikväll. Lite extra sådär eftersom jag jobbar imorgon kväll. Känns nästan sjukt att säga det. Men jag längtar faktiskt. Jag gillar att röra på mig, att jobba, att hjälpa till och tjäna pengar. Jag mår bra av det. Att få dom där extrakronorna gör massor. Perfekt eftersom vi ska flytta.

Ha en trevlig fredagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0