Politik

I natt sov hon bra, fick välling när vi gick och lade oss sen sov hon hela natten. Idag vid tio tiden så tog jag med mig Ewelyn ner till Arbetsförmedlingen och pratade med min handläggare. Sen gick vi ner till affären en snabbis, har blivit lite småhandlande nu sista tiden (dålig planering) kallas det, men ibland blir det så!

När vi kom hem sov hon en stund. Efter lunch gick jag ut till lekparken här utanför och mötte upp min vän Tessan och alla barnen. Hon hade med sig kaffe ut snäll som hon är. Men jag hade full rulle med att hålla koll på Ewelyn så kaffet blev kallt som vanligt, men gott vad det ;-)

Hon är så go nu mer och mer så kan man tyda att hon säger "hej och hejdå". Hon svarar tillbaka :-)

Ikväll har vi varit nyttiga och köpte oss varsin sallad här nere på pizzerian, gött som tusan. Sallad borde jag äta oftare.

Nu kollar jag utfrågningen på SVT, ja hellre det än Idol.. :-) Ja jag har faktiskt kollat på alla utfrågningar tror jag med alla politiker, har inte varit så insatt i politiken förut, men tycker det är intressant nu!

Jag har ju bestämt mig för vilket parti jag ska rösta på, har jag vetat ett bra tag, men det håller jag för mig själv =)

Allt för mig denna afton!

Men såklart så kollar jag ju på Tv4 play sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0