Somnade sent...

Det gick kanon på jobbet igår, roligt att få vara på demensen där är dom ju lite extra "snurriga" så man blir mer trött i huvudet, men det gick bra!

Jag jobbade med en i Poolen som berättade lite om hur det ser ut framöver, två stycken går ju i pension nu i December och Poolen ska ev utökas, inget bestämt ännu, så hon skulle lägga ett varmt ord för mig :-) Det är ju alla regler som styr vilken ordning man kommer i när det gäller tjänster. Man får ta en dag i taget och hoppas på det bästa, vi sitter ju inte i sjön precis ;-)

Lillsnuttan är hos mormor och Joel jobbar. Så jag och min sambo har knappt sett varandra i helgen. Blir ju så ibland tyvärr, men vi tar igen det sen. Jag låg länge och läste ut min andra bok, herregud vad jag läst sista tiden :-) Men fastnar jag med någon bok, så kan jag inte sluta!

Sa till personalen och även nattpersonalen igår att jag kan jobba idag om någon blir sjuk, annars ska jag faktiskt passa på att bädda rent i sängarna och köra ett varv med snabeldraken =)

Livet är härligt nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0