Ännu en fin dag

Sitter här ensam, eller ja Ewelyn vilar och Joel är ute och cyklar.

Hon sov hela natten nu också, åt ingen välling alls förutom när hon lade sig vid halv 7 :-) Vaknade strax efter 7 :-)

Vi gjorde upp så att Joel skulle gå upp i natt och jag på morgonen.. Och sicken tur han har min karl då, ge mig sjutton på att hon kommer vakna i natt och tidigt imorgon bara för att han ska iväg och jobba ;-)


Jag har duschat och plockat lite, har lite kvar. Känns inte som man gör annat än och plockar och lika fort hittar alla saker tillbaka, mycket lustigt :-)

Idag har vi inga planer, rätt skönt. Kanske min kära mamma kommer, men inte hört något ännu så får väl se. Ut till lekparken ska vi hursomhelst, måste passa på när vädret håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0