Brun utan sol

För några år sedan använde jag flitigt brun utan sol produkter, ni vet en sån där kräm så man får lite fuskbränna :-)

Använde då mest Dove, men var inte så nöjd då den luktar pyton och kladdade av sig..

Att sola i solarium gjorde jag också massor förr. Är himla dumt då risken för hudcancer är stort och dessutom så kan man få pigmentförändringar senare i livet.

Jag känner mig otroligt blek och glåmig. Ansiktet kan man ju täcka med lite puder och dylikt, men man känner sig även fräsch med lite färg på resten av kroppen.

Det finns en uppsjö av märken, dyra och billiga.

Min mamma använder en ifrån Apoteket som hon är nöjd med. Jag har även kollat runt lite på nätet och dom som folk mest rekommenderar är ACO:s egna, den ifrån Åhlens och sen en ifrån Dior.

Jag vill inte ha någon som luktar pyton..

Tar gärna emot tips! :-)





Sedan får man väl som mamma till ett busfrö inse att man inte har "tiden" till att ligga och sola, och det är inte min grej riktigt heller då jag oftast blir illamående eller blir yrslig.

Älskar solen förövrigt, men lite hjälp på traven är väl aldrig fel!? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0