Eftermiddagsfika

Min kära lillebror Basse kom hit och hälsade på oss idag :-) Som ALLTID så ger han mig energi och får mig att må bra!



Fika är gott!



Mmm...



Mammas och pappas hjärtegull!



Brorsan





Kanelgiffel.. Mums!



Lite läskigt var det allt med sugröret till en början, men sen så.... :-)



Bekväma kläder i lekparken, tror vi fick med oss hälften av all sand hem :-)



Lycklig. Pappa Joel köpte hink och spade förut så nu har snuttan ett eget litet set :-)



Den här gungan gillar Ewelyn :-D


En trött liten tjej har lagt sig för natten..

Jag själv har äntligen satt mig ner på rumpan, halvslumrade till förut på soffan, men kom Jocke hit så vaknade då :-)

Jag ska tvätta bort det lilla sminket som sitter kvar, sen funderar jag på att unna mig en ansiktsmask. Köpte för ett tag sen billigt på Ö&B för att testa och den var himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0