Fullt hus

Nu är det kväll.. !

Känner mig lite seg måste jag säga :-)

Förmiddagen bestod av att rulla köttbullar så det stod härliga till, efter lunch kom mamma och Conny hit och efter cirka en kvart ringde pappa och sa att dom var på väg.

Vi fikade allesammans.

Mycket trevligt! Händer inte alltför ofta att mina föräldrar träffas och nu med respektive, men dom skötte sig gudomligt bra så det var faktiskt riktigt kul!


Mamma och Conny tog med sig Ewelyn ut på promenad och pappa och hans sambo åkte vidare till Linköping.

I eftermiddag kom Toffe, Mia och Emilia och hälsade på och dom hade med sig tårta. Yummie ;-)


Och nu är det gardiner i alla rummen i denna lya. Är så tacksam för hjälpen.


Pappa hade med sig Hemmets Journal. Nr 14. Där min mormor och Ewelyn finns med i!




Äldst och yngst

Det står:

Ingalill och Ewelyn

Det här är äldsta och yngsta generationen.
Lilla Ewelyn Stjernerhem bor i Mjölby.
Själv bor jag i Linköping och är stolt gammelmormor till Ewelyn.

Ingalill Widenström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0