glass i stora lass

Är väl till att överdriva en aning, men efter snuttans och min tur till lekparken så såg vi flera stycken som smaskade glass. Hade inte med mig plånboken, men gick hem och hämtade den och så satte vi oss vid stationen med varsin glass :-)

Vagnen blev så fin sen ;-)




Joel åkte ut till sin mamma för att kolla sina cyklar som står därute. Ifall det går att laga dom och sälja och köpa en till mig :-) Men han ska fundera på om det är värt då det behövs köpa en hel del till dom..



Skulle vilja ha en cykel så vi kan fara iväg hela familjen med lite matsäck =)



Mamma och Conny kom hit då dom varit vid min morfars grav i Jönköping. Dom hade med sig polkagrisar och en lampa, som jag tänkt ska vara i köksfönstret.




Kvällen har jag och min sambo spenderat lite ute på balkongen, inte världsbäst utsikt då byggställningen skymmer en del, men man får frisk luft och sooool!



Imorgon ska Joel jobba och vad Ewelyn och jag ska hitta på vet jag inte, men antar det blir utevistelse åtminstone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0