Inredning

Har lämnat min darling på dagis. Men guuuud så trotsig och envis hon är på morgonen! Men iväg kom vi. Känner mig bekväm som tagit bilen varje dag denna vecka, men nästa vecka kommer vi få traska :-)

Kollar lite på nätet medan jag dricker morgonkaffet. Shopping till hemmet är ingen prio denna månad men titta är alltid kul ändå. Nästa månad får jag lite mer lön då jag jobbat BETYDLIGT mer denna månad så kanske, jag säger kanske att det blir något nytt tillskott till hemmet.

Alltid roligt att förnya sig lite, det är dock så mycket man vill ha men slår man ihop allting så blir det ju svindyrt.

Så som sagt jag tittar och drömmer mig bort lite.. För det är gratis!












I badrummet OM jag får bestämma :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0