Kvällen

Har fått lite gjort idag, även om jag inte känner mig nöjd och färdig. Blir sällan nöjd ;-)

Menmen.. Med tanke på att Ewelyn var i sitt esse idag så får man ta det som det är helt enkelt. Kanske finns någon liten dammtuss kvar, men vad sjutton gör det? :)

Påskfest på dagis imorgon. Lilla Ewelyn ska bli en liten påskkärring. Hoppas vi hinner fixa lite imorrnbitti. Dom senaste dagarna så har vi legat och drönat in i det sista, för att sen få stressa innan vi måste gå, tror det blir likadant morgon :-)

Imorgon kommer mina tankar gå till dig Solveig, dina närmaste ska ta farväl av Dig och vi som inte kan eller får närvara på din begravning kommer tänka på Dig. Jag kommer tänka på Dig.


Efter begravningen kommer min pappa hit och för att sedan ska han fara hemåt till Småland igen...

Så inget jobb för mig imorgon, men hoppas på Fredag då det är en röd dag också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0