Linköping

Vi åkte in lite tidigare till stan idag, dels skulle Joel köpa lite grejer på Biltema och då passade jag på att gå in på Ikano. Dock blev det en snabbtitt och alla affärer som jag ville gå in i avstod jag ifrån frivilligt då lilla snuttan ställde sig upp i vagnen stup i kvarten :-)



Jag är inte van vid det eftersom hon alltid brukar sitta still, men nu så. Det gick bra iallafall, hon blev lite sur på slutet men tror hon började bli hungrig för hon smaskade i sig påskmat av dess like. Jansson, köttbullar, prinskorv och omelett gillade hon skarpt ;-)



Är så mätt nu så något mer ikväll blir det inte. Känns som jag lagt på mig några kilon dom senaste veckorna för vad jag ätit och inte speciellt nyttigt heller ;-)



Solhatt, solglasögon och ett par tights till Ewelyn. Två baslinnen till mig, behöver fler dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0