Mina hjärtan

Sitter här och väntar på att Big Brother ska börja. Tro det eller ej, men det får mig på lite bättre humör :-)

Hämtade en glad tjej på dagis idag och när vi kom hem åt vi grönsakssoppa (ej hemmagjord) och ostsmörgås.

Ewelyn hade ju ätit mellis så hon var inte speciellt hungrig, men några tuggor smörgås åkte ner och vad hon älskar ost den tjejen :-) "Mi, Mi" Vill ha mer hela tiden :P

Ewelyn blev rätt trött och grinig framåt halv fem tiden, men sen busade vi med bollen och då glömde hon nog av sin onda tänder.

Fick sitta hos henne en stund ikväll och då låg hon bara och tittade på mig och körde fram  hennes gosiga små händer. Att det värmer.

Förut skämdes jag för att jag blev tårmild på dagis, men man är ju mänsklig och varför ska man skämmas? Det lär jag mig aldrig. Känner mig så låg när jag gråter och vill bara sjunka ner men nu i efterhand så känns det lite bättre och åter igen är jag så tacksam för den kramen jag fick idag.


Vågar man hoppas på bättre sömn inatt? Ja jag hoppas!



Mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0