Onsdag

Har lämnat lilla snuttan på dagis, tog bilen för det regnade! Men så trångt det är att köra in på parkeringen här, ännu värre nu när byggställningen är på gaveln. Men med lite försiktigthet så slapp jag skrapa upp lacken på bilen ;-)

Vädret är ju grått och trist. Fast tanken är att städa lite idag, så passar mig bra :-)

Imorgon kommer min farmor hit på eftermiddagen för att sitta barnvakt då både Joel och jag jobbar. Lite nervös är jag. Inte för att hon inte ska fixa det för det vet jag att hon gör, men Ewelyn kan vara väldigt krävande i mellanvarven :-)

Men farmor fixar det mesta så det blir nog väl!!

Jag ska knata ner till ica strax och köpa blandfärs, tänkte slänga ihop en köttfärssås idag. Välling måste införskaffas också. Gillar inte att behöva småhandla men ibland blir det så ändå!

Planering är väl inte min starka sida ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0