Regn, sen sol!

En grå, ganska så trist morgon med regn!

Vad gjorde då Ewelyn och jag? Ja, inte traskade vi till dagis iallafall :-)

Vi gjorde oss iordning och knatade iväg till Tessan. Hennes barn var hemma också. Idag var hon så gullig min snutta för hon var så fäst vid Albin, gav honom en puss och en kram och när han lade sig på golvet framför en film, ja då gjorde hon likadant tätt intill honom :-)

När vi kom hem så fixade vi lite mat. Sen ringde fastighetsskötarn på dörren så han har bytt våran toaring och kollade även på våran fläkt, som är paj. Men han skulle beställa nytt och återkomma.

Har deklarerat nu också. Ringde först, men då gick det inte eftersom dom ändrat i deklarationen så fick göra det på nätet. Det gick bra, men ska ringa och kolla imorgon ändå sen tänkte jag. Så allt verkligen stämmer, men det tror jag nog att det gör nu.

Ewelyn vill fortfarande inte bada så vi gjorde våran egen dusch i badrummet. Ska fråga på bvc på Fredag om dom har några tips!? Vet inte varför hon inte vill bada, för hon plaskar och säger inget när man tvättar kroppen och håret.



Ny "badad" Ewelyn (ser arg ut , men det var hon inte) :-)



Älskade gullunge!

Jag känner mig rätt seg nu, men ska sätta på en kopp och sen ta tag i disken. Måste köpa disktabletter så får ta lite för hand nu. Det går väl det med ;-)

Joel är på fotofika. Saknat honom idag. Imorgon kommer vi knappt ses också. Då jag sticker till jobbet så fort han kommer hem. Men som jag säger, får vara glad för alla timmar man får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0