Suck!

Precis lämnat Ewelyn på dagis. I natt sov hon bra, från 22 till 05.20 fick vällling, sov till kvart över 7!

Det är bra med tanke på hur hon sovit dom senaste nätterna :-)

Jag är fortfarande jätteförkyld så tog bilen idag till dagis. När jag skulle parkera på baksidan så stod byggnadsarbetarnas bil. Jag tragglade men det var verkligen för trångt, då även en taxibil stod på andra sidan. Så dom fick backa bilen lite ;-) Hade jag fortsatt så hade jag nog kört in i taxibilen :-D

Känner mig inte alls i form som sagt och vill helst bara slappa, vila, sova och göra ingenting. Men i eftermiddag måste jag ta fram den där lilla gnutta energin.

Nu ska jag iallafall ta mig en kopp kaffe. Ska även passa på och kolla Big brother då jag inte orkade titta på det igårkväll.

Hoppas ni mår bra och får en härlig dag!




Nervöööös ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0