Trots, eller stavas det trotts?

Efter en snabbdusch så knallade vi upp till Tessan på lite morgonkaffe!

Ewelyn var glad när vi kom dit, men sen rätt som det är så lägger hon sig raklång på golvet. Eller skriker till för ingenting. Tror hon börjar trotsa, för det går snabbt över även om hon tänjer på sin mammas tålamod när hon gör sådär :-)

Tur så har jag enligt mig själv ganska så bra tålamod och brukar inte hetsa upp mig, men visst känns det när hon gör sådär. En liten bestämd fröken har vi fått :-)


Nu sover hon middag.. Joel är och handlar snäll som han är, jag känner mig något bättre från förkylningen förutom att jag började få näsblod förut...


Ikväll ska vi laga lite god mat tänkte vi. Kycklingfilé och pommes.


Imorgon jobbar Joel förmiddag och under dagen kommer vi få besök. Mamma och Conny skulle komma på förmiddagen och sen Toffe och Mia och deras dotter.

Eventuellt kanske pappa och hans sambo kommer också då dom ska upp hit över helgen och gå på någon revy!


Söndag är det det min tur. 7-16,30 på demensen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0