Vaken före tuppen

Ewelyn sov hela natten, men klockan 05.38 så hörde jag henne..

Jag vaknade nog på fel sida idag för jag kände mig på så dåligt humör.

Dessutom gjorde jag allt för att underhålla henne medan klockan tickade framåt.

När vi skulle gå så trotsade hon och gjorde tvärtemot allting. Men jag tittade henne lite arg i ögonen och höjde rösten då kom hon och sen vad det bra :-)

Hade tänkt ta bilen, eftersom Joel jobbar kväll.. Men kände att jag bara måste komma ut (var genomsvett)och klockan gick sakta så jag klädde på oss och promenerade istället för att slå ihjäl lite tid.

Snäll var hon hela vägen och frågade som vanligt "Äää dää? Äää däää?". Gullehöna :-)

Jag har ringt två samtal nu på morgonkvisten, till tandläkaren och sen till Ewelyns nya dagis, men ska prova om en stund igen då ingen svarade!

Jag ska nog ta en dusch och tvätta bort mitt humör. Är ju kanonväder ute och denna morgon ska inte förstöra resten av dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0