Kvällsupdate



Hon är bara för söt i denna utstyrsel :-)



En massa godis tackar man inte nej till, men det värsta är att jag får sådan ångest efteråt. Dels så kan jag inte bara ta några stycken och sen strunta i det. Jag går på det, äter och äter, glufsar den ena efter den andra tills jag blir illamående...

Det bästa vore väl att utesluta allt sånt här sött. Ta en frukt istället, ett glas vatten istället för cola. Men det är helg och fortfarande semestertider så man kan väl få unna sig det där lilla extra.

Det har blivit så mycket skräpmat sista tiden i alla dess slag och jag känner mig svullen :-)

Men snart är det Måndag! Joel börjar jobba den veckan, jag jobbar också och Ewelyn börjar nytt dagis då ska vi allt komma tillbaka till rutiner och äta "nyttigt" :-)
På dagarna gör vi det, men sen är det lätt att det åker fram nåt mer kaloririkt till kvällen... Nej, skärpning nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0