Busfrö



När mamma vänder ryggen till då passar hon på :-)

Man kan hitta både det ena och det andra i toaletten och i tvättmaskinen :-)



Idag har vi varit nere på stan jag och Ewelyn. Köpte lite nytt smink, så har rensat i badrumsskåpet nu. Ewelyn fick en pyjamas. Brukar alltid passa på att handla när Lindexkupongerna dimper ner i brevlådan.

Har köpt lite godis och chips till Joel som han kan smaska på sen. Själv ska jag jobba 16-21 ikväll. Fick tiden i morse, hade det på känn. Det blir nog väl!

Pappa kommer hit i eftermiddag nu med, men då har jag gått iväg. Lite synd, men dom kommer på vägen eftersom dom ska sova hos min farmor i Linköping.

Kanske kan träffa dom innan dom åker hem på Söndag för då ska jag inte jobba. Har jag bestämt. Det räcker som det är denna vecka och har ett förmiddagspass imorgon också :-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0