H&M

Vilket liv man har sitter och kollar kläder och dylikt på nätet, fast man inte har eller kan ta sig råd att shoppa lite nytt :-)

Jag gillar H&M:s kläder, mer än vad jag gjorde förut faktiskt. Kvalitén tycker jag är avsevärt mycket bättre än vad den vad förr och dessutom så är det ju rimliga priser.

Så jag delar med mig av min önskelista.

Kanske ska köpa mig en triss och hoppas på en vinst? ;-)

Ögongodis i all ära!



T-shirt med tryck älskar jag. Har alldeles för dåligt med vanliga bastoppar hemma. Lila är fint och Katten Gustaf är la bara för söt? =) Fast inte vill jag döda han ;-)



Jag säger det igen. Randigt är fint, en lång mysig kofta. Kanske blir min en vacker dag. Hoppas ;-)



Leopard mönstrad topp, sexigt or not? =)



Marint. Också väldigt fint tycker jag.


Snygga. Men skulle nog tyvärr inte kunna gå med dom, och som mamma är man alltid på språng. Synd, väldigt läckra annars!



Baslinnen måste jag skaffa fler. Töjde ut ett flertal  när jag var gravid... Vill ha!



Åh, blommigt... Så snyggt till ett par ljusa jeans!


Guuuu så läckra!



Gillar denna modell...


Så ja, visst har dom fina kläder och skor. Hittade en massa annat också, som till Ewelyn..

Men, önska kan man ju alltid göra :-)

Nu ska jag strax kila!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0