Jobb jobb

Idag har dagen gått i ett snabbt tempo. Min vän Tessan kom hit och drack kaffe och snäll som hon är så tog hon med sig Mucoangin (tror det stavas så..?)

Har så himla ont i halsen, det kliar och jag hostar. Men det var väntat att jag skulle åka på det med :-)

Har jobbat ikväll och det var rätt körigt, mycket spring igen och många besökare som skulle in i entrén.

Men det gick bra!

Är rätt trött nu, i både kropp och huvud. Ska bli skönt att lägga sig under duntäcket ;-)

Måste varva ner lite mer först bara...

Får se om det dyker upp något jobb imorgon. Är rätt kaotiskt vad jag förstått nu denna vecka så har lite på känn att jag åker på ett pass till, men det är välkommet samtidigt som det är skönt att vara hemma med familjen och ha fredagsmys.

Men måste få alla timmar jag kan, så är livet som timvikarie ;-)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0