Känns som Fredag ;-)

Ja, det gör det. Jag har gått med en "fredags-feeling" hela dagen =)

Och Joel tog med sig mat i från jobbet. Skönt att slippa laga ibland. Ewelyn åt spaghetti och köttfärssås och fick smaka lite av mitt sen också :-)

Ikväll har hon inte varit rolig. Jätteledsen. Övertrött. Tog upp henne till soffan en stund och då blev det bra, men sen började det igen.

Myste lite till och då gnuggade hon sig både i ögon och öron, gäspade. Lade henne i sängen och då somnade hon på stört!

Joel ringde förut och sa att han inte visste om dom skulle hinna med planet. Det hade hänt en trafikolycka och dom hade varit ståendes i en halvtimme och inget hände.

Sen kom dom fram till flygplatsen och då var planet inställt. Så dom kommer inte iväg förrän vid elva snåret ikväll om det inte blir inställt igen.

Men han var på så bra humör, det hördes i bakgrunden. Dom drack öl och väntade på mat ;-)


Idag har jag fått lite gjort. Tvättmaskinen har gått varm, vikt och lagt in en massa kläder, lakan och handdukar. Rensat ur en svart sopsäck och bäddat rent i sängarna.

Ewelyn var på strålande humör då så då gäller det att passa på. Oftast gillar hon att hjälpa till så hon tog en våtservett och började torka medan jag hade disktrasan och dammade.

Resten tar vi imorrn om tid, ork och lust finns! :)



Bild tagen i somras. På väg till smultronstället ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0