Mammas gos

Ännu en sjukdag.

Ewelyn sov dåligt i natt också, på dagen sover hon inte alls mycket. Men till slut fick jag henne att somna i soffan en stund efter lunch. Det gjorde jag också tills telefonen ringde :-)

Kände mig så maktlös förut idag på förmiddagen. Då vad hon så ledsen, grät stora krokodiltårar och ingenting vad bra.

Det är ingen rolig känsla som kommer då, men sen när hon blev på bättre humör så inser man att man faktiskt gjorde massor. Att bara vara, sitta med henne, finnas till...

Jag hoppas inte att det kommer hålla på hela veckan. På Torsdag åker Joel till Dublin och kommer inte hem förrän Lördag natt tror jag det var, eller vad det sent på kvällen.. hmm..

Ska försöka ta tag i lite, men har liksom varken haft tid eller ork. Ser ut som en svinstia här hemma... Det gör mig stressad...

Nu ska jag titta till min sessa!

Hoppas ni andra mår och är friska :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0