Måndag

Lämnade Ewelyn på dagis idag, skönt att ha bilen hemma denna vecka. Så man slipper gå hela tiden :-)

Sen var det mattedags igen efter ett litet uppehåll. Det gick rätt bra kände jag :-)

Efter det tog jag en kaffe uppe hos Tessan och sen bestämde vi oss för att sticka iväg till Ö&B utan barn :-) Hittade lite smått och gott, tvättmedel och rengöringsmedel går alltid åt. Sen fick Ewelyn två filmer - Bananer i pyjamas och Spöket Laban :-)

Unnade oss en fika och det var inte alls dumt. Det borde hända lite oftare tycker jag bara men svårt att pussla ihop med barn, tider osv så man får ta chansen när den ges :-)

Hämtade en nöjd och glad Ewelyn på dagis och det hade gått jättebra idag. Så dom ska fortsätta med detta.

Fick ett par fina svarta stövlar av Tessan också som hon fått av sin morfar, men hon trivdes inte i dom. Dom är en gnutta förstora, men annars väldigt bekväma och det är kvalité så himla gulligt av henne att hon gav bort dom. Ja, jag har ju inga skor ;-)

Joel åkte nyss iväg till jobbet så snuttan och jag är själva. Men det blir nog mys och lite städ. Så gullig när hon hjälper sin mamma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0