Måste sysselsätta mig...

Sov helt ok i natt och Ewelyn också så ska inte klaga!

Hon vilar nu igen. Liten tröttmössa :-) Nedå men bättre så hon får vila så blir hon på bättre humör sen i eftermiddag. Igår var hon uppe hela eftermiddagen till läggdags. Funkade kanon!

Jag har hittat ett recept på vaniljbullar.

Är i valet och kvalet om jag ska ge mig på det, men får bli efter lunch isåfall för måste ner till affären sen när vi ätit här hemma. Så fint väder ute också!! Fast kallt tror jag.

Känner att jag måste sysselsätta då glömmer jag värken för en stund.

Kanske lillebror kommer hit idag. Men han ligger nog och sover nu, jag kan inte minnas att jag sov så mycket i hans ålder hmm ;-)

Hoppas ni får en fin Lördag. Kanske uppdaterar senare om det blev något bullbak eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0